Ukoliko je na stranici proizvoda istaknuta cena i dugmad za izbor količine, dodavanje u korpu proizvoda se može izvršiti klikom na dugme Dodaj u korpu, nakon izbora željene količine. Kada su svi željeni proizvodi ubačeni u Korpu, koja se može pregledati klikom na odgovarajuću ikonicu u glavnom izborniku sajta, nastaviti poručivanje klikom na odgovarajuće dugme iz prikaza korpe.
U obavezi ste da popunite podatke kako bismo mogli da izvršimo pravilno obradu porudžbine kroz četiri koraka:
Robu isporučujemo samo na teritoriji Republike Srbije.
Rok isporuke
Nakon potvrde, porudžbina ulazi u status obrade. Nakon obrade porudžbine, bićete obavešteni o statusu vaše porudžbine putem email-a. Period obrade porudžbine je najčešće 2-3 radna dana. Za sve porudžbine poslate petkom i vikendom, prodavac će vas kontaktirati početkom naredne nedelje. Od tog trenutka rok isporuke je 3 radna dana.
Preuzimanje pošiljke
Poručena roba se može preuzeti lično na našoj adresi Aleksandra Petrovića 12 Beograd ili može biti poslata kurirskom službom na navedenu adresu. Kurirska služba, pošiljke donosi na adresu za isporuku u periodu od 08:00 -16:00 h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite, pozivom na naš broj telefona ili putem email-a koji je određen za kontakt sa nama. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove telefonom na broj koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.
Cena isporuke
Cena isporuke definisana je i jasno istaknuta na stranici Korpa i to u delu Transport. Ukoliko se roba šalje ponovo šalje se na račun primaoca/kupca.
Poručenu robu možete platiti na dva načina:
Izbor načina plaćanja vršite u odgovarajućem koraku potvrde porudžbine.
Cenimo vašu privatnost, zato o Vašim podacima izuzetno pažljivo brinemo. Sve informacije neće biti ni pod kojim uslovima ustupane trećem licu.
Zaštita privatnosti podataka
Da bismo uspešno obradili Vašu porudžbinu potrebni su nam vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu porudžbine. Obavezujemo se da ćemo vaše lične podatke koristiti isključivo kako bi Vam dali pristup posebnim informacijama ili za komunikaciju sa Vama. Obavezujemo se da nećemo prodati podatke koje posedujemo trećim licima, niti na tržištu. Vaše kontakt podatke nećemo predati trećim licima, osim ukoliko se to od nas bude zahtevalo zakonom. Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.
Kolačići (Cookies)
Naša Internet prodavnica koristi „kolačiće“ da Vam pomogne da prilagodite korišćenje interneta vašim potrebama. Kolačić je tekstualni fajl koji je smešten na vašem hard disku od strane web servera i ne mogu biti korišćeni za pokretanje programa ili isporučivanje virus na Vaš računar. Jedna od osnovnih svrha ove funkcionalnosti je da obezbedi pogodnosti koje će Vam uštedeti vreme i olakšati i/ili omogućiti jednostavno korišćenje našeg sajta.
Saglasnost i promena uslova
Korišćenje naših internet servisa na našem sajtu podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. Obavezujemo se da ćemo se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani.
Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidljiva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe. Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
Reklamacije na podatke ili pogrešno isporučene proizvode ili isporučene neispravne proizvode
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na našu e-mail adresu i opišete kakav problem imate. U skladu sa situacijom, preduzećemo neophodne korake. U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (info@innofilt.co.rs) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije i obavestićemo vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Povraćaj sredstava
Samo ukoliko reklamacija bude uvažena i opravdana, biće kreirana i prosleđena dokumentacija o povraćaju sredstava na email adresu koju ste ostavili prilikom prijave reklamacije. Povraćaj sredstava se vrši isključivo uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini. Poručeni artikal, bez prethodne potvrde sa naše strane, ne možete slati na natrag na našu adresu. Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.